6 Şubat 2017 Pazartesi

Admin

BAKİRE LİSELİ SEVGİLİMİ SİKTİKTEN SONRA KAŞAR OLDU

 

Selam arkadaşlar bende bayağıdır bu sitede sex hikayeleri okumaktayım çoğu yalan dolan yazılmış olsa da çoğuda doğrudur. Neyse gelelim benim sena yi nasıl becerdiğime. Senayla tanışmam 3 yıl önceydi. sevgilimden ayrilmistim bunalıma girmistim.hayata gercekten küsmüstüm.hic bir şeyden zevk almiyordum.taki arkadasim emre karsima cikana dek.bir gun arkadasimla dertleşirken ne halde oldugumu anlatiodum ki ztn oda farkindaydi.neyse aradan 2 3 gun gecti bu beni birisiyle tanistirmak icin yanima geldi.istemesemde gttik.lisenin önüne.sonra arkadaşımın sevgilisi geldi yaninda güzel mavi gözlü esmer bir kizla geldi.orda tanistik neyse aradan geçen zamanla senayla iyice kaynastik cokta bir zaman gecmedi.sadece 2 gün içinde teslim oldu bna nasilmi anlatayim.1.gün telden mjzlasmaya basladik . Konu o kdr koyuyduki konu birden cinsellige geldi.baktim kiz anlatmaya basladi.

Sana karsi dürüst olmak istiyorum dedi.bnde tabi dedim.basladi anlatmaya.yok bu zamana kadar 3 kisiyle çıkmış.ve o 3 kiside bununla zorla iliskiye girmis o anda acidim kiza.neyse 4.gun sabahi.ben ise gtmedim ztn o gunde iş yoktu.neyse sabahin 7.30 da onun aramasiyla uyandim.Günaydın falan demeler vb.sonra ne yapıyorsun dedi bnde evdeyim ise gitmedim.tekmisin dedi evet dedim kim olcak baska dedim.ben okuldan kactimda gelsem olurmu sana dedi bnde olur dedim kahvaltı yapariz beraber.tm dedi kapatttik.aradan 10 15 dk gecti.bidaha aradi evin nerde dedi.bnde sen suraya gel bn seni ordan alirim dedim neyse geldi bu sonra aldim geldik eve.sarildik falan.kahvalti yaptik.sonra o sofrayi topladi.yanima geldi.sarildi.o anda hayatini anlatmaya basladi.bn onu dinledim sonra ne olduysa goz göze geldik.ve bir anda. Bu dudaklarima yumuldu.ve bi anda elini yarragima atti basladi oksamaya.iste o zaman kızın ne orospu oldugunu anlamistim.ilk gun anlattiklari aklima gelmişti acimistim ama simdi bu halini görünce bosuna acimisim.bu kizin yolu belliymis.Dedim ve bnde karsilik verdim.dudagindan boynuna ve kulak memesini öpmeye başlayınca.Bu iyice mayisti ve birden altima girdi hadii askim hadi diye inlemeye basladi o anda bi yandan opusuyoz bi yandan soyunuyoruz. çırılçıplak kaldik.oyle güzel bir vucudu vardiki ah ahhh hic cikmio aklimdan.bir tek tüy bile yoktu.memeleri ufacik.uclari sivri ve hayla tazeligini koruyordu.pembeydi.heleki o ufacik amcigi offf cok fenaydi tuysuz ufacik taze.sordum bakiremisin diye evet dedi belli dedim =)

Neyse ikimizde çırılçıplak olduk ve basladim bunu yalamaya memelerini emiyorum yaliyorum bi yandanda oksuyorum.diger elimle amini oksuom.oksadikca ami sırılsıklam oldu.yaklasik 45 dakika boyunca sevistik bu iyice azdii ehhh bende dayanamiodum artık.neyse bu hadi dedi.bitirdin bni askim dedi gir icime dedi bnde tm bitanem dedim ama nerden gireyim oda dedi arkamdan gir aliskinim dedi.bn boxere cikardim ve bu bnimkini gorunce yuhh bu ne byle dedi bnde yarrak dedim.gülüstük ve dedi digerlerininki cok ufaktii ama seninki hem kalin hem uzun dedi.iyi beslemissin dedi =) neyse dedim hadi don arkani gotunun hakkini vereyim dedim ver askim verrr diye inlemeye başladı.iyice domalttim bunu boll kremledim.parmagimi soktum lap diye hic zorlanmadan icine aldi.dedim bu bnimkini rahat alir dedim ve basladim kafasini sokmaya.baktim bu ohhhh askim hadiiii girrrr sikk gotumu bitanem dedikce bn dahada azdim ve iyicene soktum kafasi girdii ve kiz inlioo acioo acioo diye cek askim diyor eee bn dindinlermiyim bunun kalcalarindan kavradigim gibi var gücümle icine kokledim bu bi ciglik atmaya basladi kaşar.agzini kapattim 2 3 dakka icinde beklettim ve git gele basladim.yavas yavaş yapiodum eee aci gectii tabiki zevkini suruoo ben hizlanmaya basladim bi yandanda senacik amini oksuyordu.ve 15 dk sonra icine bosaldim. Sonra ben kalkip bnyoya giriom aşkım dedim. Ee sena dururmu amk kasari dedim bn bnyoda sikimi yıkarken bir anda geldi dus alalimmi dedi tm dedim.girdik ikimizde duş almaya.tabi bu rahat durmuo.dusun altinda dizlerini çöküp yarragimla oynamaya basladi o anda yine göz goze geldik.ve agzina aldi o kdr güzel istahli yaliyorduki.benimki yine sertlestii ve bunu ayaga kaldırdım.

Yalamaya basladim.dedim yat yere hic itirazsiz yatti.bi yandan da sullar ustumuze geliyordu.bacaklarini ayirdim dedim seni istiyorum.oda hic bir sey demedi ve bunun bacaklarini iyice ayirdim hazirmisin dedim evet askim dedi gir icime dedi bnde tm bitanem dedim.kaffasini iyice tükürükledim ve bunun o ufacik amina yavaş yavaş soktum kafasini aldı.hoc zorlanmadan icine aldi.dedim bu bnimkini rahat alir diyerek köküne kdr sokup sokup cikariom 10 dk sonra bosalcam dedim ve icinden cikarip göğüslerine ve yuzune bosaldim.sonra amina baktim hic kan yok sonra sordum.sen bakire degilmiydin dedim oda bakireyim dedi eee hani kan yok dedim oda ne desin esnek tir belki dedi.amcik bni yiyor kaşar.bnde olabilir dedim hic sesimi cikarmadim.ve sonra dus alıp uyuduk saat öğlen 12de kalkti giyindi evine gtti.ve giderken de dönüp bma bakti.yine diz üstü çöktü esortmanimi indirdi direk agzina aldi tasssaklarima kdr soluksuzca 6 7 dk boyunca emdii orada tekrar bosaltti bni ve görüşürüz askim dedi.gitti.sonrasinimi merak ediosunuz .1 yil boyunca her firsatta sikistik.evde.arabada.is yerinde.ve 1 yil sonrada ayrildik.ah sena ahhh hic cikmio aklimdan.vee duydumki senacik lisenin 1 numarali kasari olmuş onada bu yakisirdi.teşekkürler..
ADULT HİKAYELERANAL SEX HİKAYELERİLİSELİ HİKAYELERİMOBİL SEX HİKAYELERİOKUL HİKAYELERİSEKS HİKAYELERİSEX HİKAYESEX İTİRAFLARISİKİŞ HİKAYELERİ

Subscribe to get more videos :