9 Şubat 2017 Perşembe

Admin

BİZ SİKTİK ASKER ARKADAŞIMIZ EVLENDİ

 

Merhaba Sex Hikaye Severler , bu hikayeyi yıllar sonra anlatmaya karar verdim. Tamamı gerçektir. Şimdi anlatma sebebim ise yıllar sonra karşılaştığım çocuğun aslında askerdeyken arkadaşlarla siktiğimiz kadının oğlu olduğunu öğrenmem oldu. Her neyse o başka bir hikayenin konusu. Gelelim asıl meselemize

Ben kendimi tanıtayım. Adım Semih. Olayın geçtiği dönemde askerdim. Askerliği 87 senesinde orduevinde yaptım. O yılları bilenler bilir, darbelerden sonra eğlence mekanları vs. çok problemliydi zaten çoğu da kapalıydı. İnsanlar cemiyetlerini hep orduevinde hallediyordu. Bizim albayın üniversiteli bir kızı vardı. Kızının da afet bir arkadaşı vardı. Adı Nuray. Albayın kızıyla beraber sürekli orduevine geliyordu bu. Tüm askerlerde bunu görünce kenarda köşede sikini sıvazlardı. Nuray o zamanlar 22 yaşlarında biz hatundu. Öyle teşhirci falan da değildi. Saf temiz bir kızdı ama o kadar güzeldi ki hepimizin rüyalarını süslüyordu.

Biz Semih, Adem, Mustafa en yakın arkadaşlardık askerde. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Bazen bize Cihan ile İsmail de katılırdı. Cihan neyse de İsmail’i pek sevmezdik ama belli de etmiyorduk tabi. Hepimizin ortak yanı Nuray’a hastaydık. Biz üçümüz çoğu zaman şu kızı bi sikebilsek diye konuşup dururduk. Bir gün yine orduevine geldi Nuray, albayın kızıyla. Aradan yarım saat geçince Albay’ın kızı babasının yanına gitti ve Nuray tek başına kaldı. Hemen yanına gittim konuşmaya başladım. Asker olduğum için bana çok iyi davranıyordu. Ben de sürekli Nuray’a çok güzelsin, senin gibi güzel kadın tanımadım gibi şeyler söyleyip duruyordum. Ben iltifat ettikçe Nuray’ın yüzü kızarıyordu ama hoşuna da gidiyordu belliydi.

Orduevinde olduğumuz için daha da ileriyle gitmekten çekiniyordum. Ama o günden sonra Nuray her gün orduevine gelmeye başladı. Bazen yalnız da geliyordu. O her geldiğinde yanına gidip iltifatlar düzüyordum ona. Bana bir gün askerliğin en zor ve en güzel yanı ne diye sordu. En zor yanı kadınsızlık dedim. En güzel yanı da hayal gücünü geliştiriyor dedim. Nasıl yani diye sordu. Bir kadına dokunamamak çok zorluyor erkek olarak dedim. Ama hayal kurarak bu ihtiyacımı gidermeye çalışıyorum dedim. Mesela seni hayal ediyorum falan diye artık biraz daha yürümeye başladım nuraya. Nuray çok utandı kızardı ama tepki de vermedi. O böyle yapınca da önce elini tuttum. Sonra bacaklarını ve eteğinin altından baldırlarını ellemeye başladım. Amından akan sular bacaklarını sırıl sıklam yapmıştı bile. Haftasonu izninde hayal ettiğim her şeyi görmek istiyorum dedim. Yaklaşık 6 aydır askerde olduğumuz için esnafla ahbaplık geliştirmiştik.

Ona gelmesi gereken oteli söyledim. Sonra tuvalete gidip 31 çektim. Akşam olanları bizim çocuklara anlattım. Hepsi olaya balıklama atlayıp nurayı sikmek istediklerini söylediler. Her şey iyi güzel ama Nuraya 3 erkeği nasıl kabul ettirecektik tek sorun buydu. En sonunda hep beraber otele gitmeye karar verdik. Nuray geleceği odayı biliyordu. Ben odaya çıkacaktım. Nurayla sevişirken diğerleri odaya geleceklerdi. O günün şartlarını da düşünürseniz istemiyorum gidicem deme şansı sıfırdı. Mecburen altımıza girecekti.

Haftasonu izne çıkınca hemen otelin yolunu tuttuk adem ve Mustafa ile. Ama yolda cihan da peşimize takıldı ve mecburen ne olup bittiğini ona da söylemek zorunda kaldık. Cihan da heyecanla bizimle geldi. Otel derme çatma bir oteldi. Bizim çocuklar hemen en üst kattaki yemek salonuna çıktılar. Yemek salonu dediğim yer toplam 3 masa 12 sandalyeden oluşan küçük bir alandı. Ben ise odaya geçip Nurayın geleceği anı beklemeye başladım. Bir süre sonra kapı çaldı, kapıyı açtığımda karşımda korkudan tir tir titreyen Nuray duruyordu.

Onu hemen içeri çekip kapıyı kapattım. Ve deli gibi öpmeye başladım. Nuray tepki vermiyordu. Ne olduğunu sordum. Bakire olduğunu ve korktuğunu söylediğinde yaşadığım mutluluğu anlatamam. İlk defa bakire bir kız sikecektim. Hemen onu çırılçıplak soyup yatağa yatırdım. Eliyle amını ve memelerini kapatıyordu. Kapatmaması için onu iki kez uyardım ama çok utanıyordu. En sonunda yanağına hafif bir tokat atıp, bebeğim bugün benim olacaksın. Sadece zevk almaya bak anladın mı dedim. Kulaklarını yalamaya basladım o an elimi amına götürdüğümde vıcık vıcık ıslandığını gördüm. Tek istediğim bizim çocuklar gelmeden nurayı bozmaktı. Ama maalesef Mustafa onda olan anahtarla kapıyı açtı ve yanında cihan ve ademle birlikte odaya hızlıca dalıp kapıyı kapattılar. O anda Nuray korkuyla yatağın içinde bacaklarını kendisine çekip vucudunu kapatmaya ve ağlamaya başladı. İçimizde en büyük yarağı olan mustafaydı. Gelip nurayın çenesinden tuttu ve bence sessiz ol. Çırıl çıplak şu kapının önünde bulursun kendini dedi.

Nuray korkuyla başını salladı. Bir yandan da lütfen diye yalvarmaya başladı. O sırada bizim çocuklar da çırıl çıplak soyundular. Herkesin siki zaten kalkıktı. Hemen nurayın ağzına uzattık aletlerimizi ve sırayla sakso çektirmeye başladık. Nurayın bir yandan ağlıyor bir yandan yerde dizlerinin üstüne oturmuş sırayla aletlerimizi emiyordu. Cihan da ayak başparmağını nurayın amına sürüp onu zevke getiriyordu. Am suyundan ıslanan baş parmağını nurayın ağzına sokup iyice temizlettikten sonra nurayı yatağa yatırdık. Herkes bir yerini yalıyordu ve en sonunda sikme faslı geldi. Bu kısım en sorunlu kısımdı. İlk kim sikecek kavgası başladı.

Mustafa siki en büyük olandı. Ben patlatayım ilk yediği adam gibi yarak olsun diyordu. Cihan en küçük aletliydi. İlk o sikip yolu açmak istedi. Ben ise Nurayı yatmaya ikna eden kişi olduğum için sikmek benim hakkım diyordum. Nuray da ilk benim sikmemi isteyince aletimi hızlıca ağzına sokup iyice tükürüğe bulayıp amına geçtim. Başını biraz bastırdıktan sonra tek hamleyle başını ikinci hamleyle de tamamını içini soktum. Nuray altımda acı içinde kıvrandı. Ben ise kana aldırış etmeden pompalamaya devam ettim. Ben nurayı sikerken Mustafa da ağzına dayamış sakso çektiriyordu. Zaten askerliğin verdiği Abazalıkla Mustafa hemen ağzına ben de kalçalarına patladım. Benden boşalan yere cihan, mustafadan boşalan yere adem geçip devam ettiler.

Biz de o sırada sigara içip dinleniyorduk. Ama karşımızda nurayın deli gibi sikilişini görünce birkaç dakika içinde aletlerimiz yine kalktı ve sıramızı bekledik. Bu sefer Mustafa nurayı götten sikmeye niyetlendi. Nuray itiraz ediyordu ama hiçbirimiz nurayı takmadık. O an bizim için bir maldan öte değildi Nuray. Mustafa götünü parmaklarken ben de alttan amına giriyordum. Ağzında da az önce boşalan Ademin siki vardı. Mustafa sikini tükürükleyip nurayın götüne bastırdığında Ademin sikini hafifçe dişledi. Adem sinirle nuraya tokat attı. Mustafa bir yandan götünü zorluyordu bi yandan da nurayın sesini kesmeye çalışıyordu. En sonunda cihan birbirinin içine geçirerek top gibi yaptığı bir çorabı zorla nurayın ağzına soktu. Mustafa da bir seferde yüklenip götüne sonuna kadar sikini soktu. En sonunda Nuray aramızda tost olmuştu.

Birer postayı da öyle boşaldıktan sonra nurayı yatakta bırakıp giyinmeye başladık. Nuray ağrıdan zor hareket ediyordu ve bir yandan da ağlıyordu. O sırada cihan nurayın duyamayaağı bir şekilde bize, kıza sert davranalım. İyi niyetli görünmeyelim. Yoksa bizden hesap soracak cesareti bulur. Ama sert davranırsak korkar dedi. Biz de haklı bulup üstümüzü giyindikten sonra yatağa oturup çoraplarımızı giydirmesini istedik nuraydan. Nuray bir yandan ağlayıp bir yandan hizmet etmeye devam etti. Biz de bir yandan onu hafifçe tokatlayıp küfretmeye devam ediyorduk. Bak sakın bizimle uğraşma yoksa bütün alay üstünden geçer, herkese nasıl bir orospu olduğunu anlatırız tamam mı diye tehdit ettik ve sonraki hafta aynı yerde buluşmak üzere sözleştik. Tabi haftaiçi ordu evine uğramasını da söyledik.

Nuray orduevine gelince bizim için bayram havasında geçiyordu. Kuytu köşelerde parmaklarımızı amına sokuyorduk. Sikimizi elletiyorduk. Bazen tuvalette peçeteye boşalıp döllü peçeteyi ona veriyorduk. Aşağılanmanın en kötü şeklini yaşattık ona. Haftasonu buluştuğumuzda bu sefer farklı farklı fantezilerle daha planlı şekilde sikmeye devam ettik. Hatta otel bedavaya gelsin diye otelciye de siktirdik nurayı..

Gel gelelim bizim askerlik bitmek üzereydi. Nurayı kaç kere siktik sayamadık bile. Nuray artık bu seks kölesi olma olayına alışmıştı. Artık ağlamak yerine zevk almaya ve bize hizmet etmeye bakıyordu. Ama işin kötü tarafı bir yandan Nuray’ı istemeye gelen talipleri de oluyordu ve ailesi artık onun evlenmesi için baskı yapıyordu. Ama Nuray patlak olduğu için evlenmekten korkuyordu. Tam da bu aralar kendi aramızda otururken Nuray, albayın kızıyla orduevine geldi önümüzden geçti. Albayın kızı yanında diye laf atamadık. O sırada bizim İsmail, Nuray’ı çok beğendiğinden bahsedip durdu. Benim aklıma da Nuray ile ikisinin arasını yapmak geldi. Bizim çocuklara ilk fırsatta bunu söyledim. Bizim çocuklar İsmail’i gaza getirip durdu.

Nuray’a mektup vs. yazmasını sağladı. Nuray’la ilk buluşmamızda hepimiz onun üstünden geçtikten sonra İsmail meselesini açtık. Çocuk şöyle iyi çocuktur böyle iyidir. Gel sizi evlendirelim falan diye. Nuray’ı ikna ettik. Zaten ikna olmaktan başka şansı yoktu. Askerlik bitene kadar Nurayla İsmail sürekli görüştüler. Tabi cinsel bir şey yoktu aralarında. VE İsmail bizim Nuray’ı siktiğimizi bilmiyordu. Bu durumun tek kötü yanı artık istediğimiz gibi Nuray’ı sikemez olduk. İsmail ile Nuray görüşmeye başladıktan sonra bir kere frsat bulduk sadece nurayı sikmek için.

Gel zaman git zaman askerlik de bitti ve Nuray ile İsmail’in evlilik zamanı geldi çattı. Bizler de hem arabulucu olarak hem de İsmail’in asker arkadaşları olarak düğüne davetliydik. Düğün günü Nuray yanımıza gelip, gerdekte ne yapacağım ben diye korka korka sordu. Bizim zaten orada bulunma amacımız buydu. Onu rahatlattıktan sonra İsmail’in yanına gittik. Ve sürekli damat hadi fondip diye diye İsmail’i kör kütük sarhoş ettik. Düğün arabasına bindirdik ikisini de ve ben direksiyona geçip ikisini geceyi geçirecekleri otele getirdim.

Nuray korkudan tir tir titriyordu ama İsmail’in ayılması imkansızdı. Hemen İsmail’i çırılçıplak soyup yatağa yatırdık. Ardından Nuray’a soyunmasını söyledim. Onu yatağın yanındaki tekli koltuğa götürüp domaltmak istediğimde artık evlendim lütfen yapma diye itiraz etti. Şiddetli bir tokat atıp, senin orospuluğunu temizliyorum burada. Sinirimi bozma benim diye domalttım. İki posta kadar siktim ve son postayı amının üstüne attırdım. Döllere dokunma öyle kalsın kurusun orada diyip onu da İsmail’in yanına yatırdım. Cebimdeki küçük çakı ile koluma minik bir çizik atıp kanamasını sağladım. O kanı da olabildiğince çarşafa bulaştırıp odadan çıktım. Bir daha da hiç görüşmedik

Subscribe to get more videos :

1 yorum:

Write yorum
15 Şubat 2020 08:26 delete

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Reply
avatar